it's only life

slapp dag, klev ur sängen där vid 12. såg hur fint väder de va ute så slet på mig springskorna och traskade ut. försökte mig på några löpsteg men knäet är fukkat, ber för att det bara är lite överansträngt för jag orkar inte om det fukkar sönder sig igen. vart runt nydalasjön, kände mig ganska så hurtig. :) hämtade syster på fritids sen och nu ska hon och moa på disco på skolan, småsöttt. sen ska moa sova över så har lånat ut min säng till barnen. soffan dug för mig! mimmi kommer väl vid 9 ungefär, då får jag änteligen se OTH. ändå kul för att oftast så bruka jag ju hunnit se de redan ;p såg att biln me reklamen var här ute nästan alldeles nyss så ska gå ut och kika om jag blir nå rik.


puss så längee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0