keep holding on

började 12, steg upp 9 och pallrade mig till skolan. linnea, gym, lunch och chill i italienskan. 2h historia. var och fixade bok på bibblan men pappret är fortfarnde tomt, ska nog ner på skolan och föröka få nåt gjort på det imorrn. sen samhäll, sjukt tråkigt. massa instuderingsfrågor som vi inte hann klart med, suttit och gjort dom nu men vissa svar finns inte i boken och hittare inte på internet heller så har halvt gett upp. bara sista kapitlet kvar på följetongen också, det känns sjuukt bra iaf. träffade linus, kände inte igen honom. skäms. insåg hur mkt jag saknar han! om det inte vore för klassen vet jag inte om jag skulla palla skolan. det är sån avslappnad stämning och man kan snacka seriöst med folk men man kan vara oseriös me folk också. de flesta har iaf humor också. dom gör mig glaaa. känns lite tragiskt att sitta och plugga på alla<3dag men det dug. har så mkt nu så måste börja få undan.


pusss, hoppas att ni alla har en riktigt bra alla <3 dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0