kindly unspoken

och jag är bara sjukt nöjd med livet! dagen började mindre bra men har nu på slutet bara blitt bättre och bättre. stressade till bussen imorse. tyska en timme, fick examinationsuppgiften och den verkar drygare än drygast. bara suur. tur att iaf eric joinat oss på tyskan, är så mkt mer humor! :) sen hade jag hål fram till lunch så blev gymmet. tog det ganska lugnt, börjat bli förkyld :( sen lunch, nå äckel korvstroganoff. sen hade vi engelska. camilla hade hittat på att vi sku ha muntligt idag. ändå ganska kul. sku beskriva olika kändisar och resten av klassen sku gissa och sen sku vi försvara oss själva och beskylla andra för mord. lite humor! sen företagsekonomi provet, trodde att jag pluggat för lite me provet var lätt. hämtade julia på fritids efter skolan och sen gick hon, jag och mamma och hämtade ett paket på OK på carslid. sen så hade ju per redan rättat företagsekonomin, LILLLA chocken. ofta nån är så snabb på att rätta. fick iaf mitt mvg så är sjukt nöjd. ska äta semlor nu och sen blire csi :)


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0