poprocks and coke

frekväll kom mimz, vart lite let's dance och sen fika go'bullar. sen blidde de OTH, hatar lucas! peyton for life ;) somnade väl mellan 1-2 och sen klev vi upp halv7 för att ta bussen 22 över 7 ner på stan och sen bussen som gick 8 från busstationen till övik. hann sitta och snacka på bussen, myspys. <3 känns så mkt bättre när jag får lätta lite grann på mitt hjärta och sen så vet jag ju att mims är den att snacka med. planerat som fan också. hon flyttar ju snart hit ;D då blire partaj everyday! så då böev de bad för fullt, vi vart väl less ganska så fort men de va kul ändå. buss hem. mim drog hem och jag hoppade på 8an till tomteland. hann med subway innan ;) insåg hur trött jag var så var på väg i säng direkt jag kom hem men då sku julia ha hjälp med att installera sims så gjorde det åt henne och sen la jag mig som jag var i sängen, klockan halv 8 sov jag. och sen vaknar jag och kollar på klockan då är klockan 9, inte 21 utan NIO. så jag har alltså sovit hela natten. känner att jeansen är mindre fräscha och sminket är kleggat som fan. hade ju tänkt mig att jag sku vakna där vid 10-11 på kvällen men inte det. så imorse klev jag upp där vid 9, helt utvilad och piggg :) att jag lyckas. känner mig som en jättebebis. sett AA nu iaf, börja bli lite wieerd men vafan, måste ju ändå se vad som händer. ska diska nu och sen blire nog tidig sänggång. gym imorrrn. tyska ;'( slutar kvart i 4 ;/


pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0