we belong together

Okejs, vad har hänt sen sist? Jo, jag har både hittat igen mitt gymkort och lyckats slarva bort det igen (eller jag trodde att jag slarvat bort det igen men det visade sig att det bara hamnat under massa annat bråte i min ryggsäck.) så jag är ett gymkort rikare, eller nej. ett gymkort mindre fattig. Imorgon är det alla<3dag och jag orkar inte se det som det. det är en torsdag precis som alla andra torsdagar och jag tänker inte fråga och vill inte veta vad för sött alla andra ska hitta på. det är liksom en av de få nackdelar med att vara singel. en dag om året är man bitter vare sig man vill eller inte. känns som att det skulle vara jävligt skönt att träna men vette fan om jag pallar det efter idag. ähfan, de ger sig. börjar 12 imorrn vilket känns om en oerhörd lättnad, jag kan äntligen få sova ut! behöver de, och ska försöka att inte sitta uppe allt för länge, försöka.


pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0