all for one

jag är bara allmänt less på alla människor. förstår mig inte alls på folk, jag orkar int! för hur fan ska jag förstå vad du menar när allt du säger är så inlindat och kan ha minst 3 olika betydelser. klart som fan att det blir fel lite nu och då! blir så less när du begär att jag ska förstå alla dolda budskap.

och sen finns det folk som jag faktiskt ärligt trodde att jag kände men som är så uppe i sitt att dom inte ser nåt annat. åh, jag blir så less. slutat försöka snacka med vissa, det ger ju ändå ingt. jobbigt, jag har varit överglad hela dagen åså slutar det så jävla kassst. näfan, hoppas imorrn bli bättre! hatar attt låta så negativ! ser det braiga nu, ska sova!

tycker iaf väldigt mkt om största delen av klasssen, mina bruds är iaf bäst i världen!
mimz imorrrn<3 saknar henne mkt och ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0