all good things

Det blir Bjurholm i helgen. Pappa ska till stan imorrn för att skriva på kontraktet till vår lägenhet så då skulle han försöka passa in det med när jag slutar imorrn. Slutar faktiskt 10:40 men då hade jag tänkt äta lunch på skolan efter och sen plockar han upp mig. Hahaha, pappa ringde precis och sa att han skulle träffa hyresvärden klockan tolv så då plockar han upp mig på skolan innan också far vi och skriver och sedan blir det bjur hela långa helgen men det dug det med. Hoppas bara att det är nå folk hemma, brukar vara typiskt mig att hitta av bjur när alla andra stannat i ume. Nejrå, det där löser sig säkert:) Nu ska jag gå och plocka upp syster ur badet, hon tjatade och jag orkar inte bråka så då kan hon väl få bada en stund då. Det tar ju ingen skada av. Eller jo, badrumsgolvet! Var och tittade till henne för en stund sedan och ja.. golvet är blött. David smet över till Alex även fast han är barnvakt, ajabaja! Nej, det gjorde han inte, nu sitter jag och ljuger också. Han sa att han skulle gå och hämta xboxen men jag sa att han kunde gå dit och spela för jag är ju ändå hemma och håller koll på vårt vilddjur till syster. Så nu sitter jag här och hörde jag rätt? Jo, syster sitter och sjunger i badkaret. Ibland är hon ganska söt, men bara ibland.

Nu helt ur det blå kom det "Lilllll! Idag hade vi matte? Jag svarade bara "vad kul" och fick ett aah till svar sen blev det tyst igen. Ibland är hon rätt så underlig. Kom en liten pojke förbi nyss också och ville sälja pandagrejor. Jag sa att jag redan köpt och det har jag ju nästan. Jag har inte köpt men vet att lillkusin säljer så ska jag köpa så måste jag ju köpa utav honom!:) Det är ju nästan samma sak som redan köpt;p Nu skriker ungen igen bäst att gå och kolla så hon inte drunknar.

pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0