black cloud

Jag har ätit middag, pappa kom förbi med motorcykeln och stannade och åt. Sötmoa åt också här;) Sett OTh med bror min och även första heroes då jag upptäckte att det kommit ut två heroes idag så nu håller jag på att fixa det andra med. Ska se gossip och prison också. Det blir en lång natt det här. Idol kl 8 taggar jag som bara den, huvvaligen så bra!

Somnade nästan i slutet på heroes, tur att det var spännande. Känner att jag sovit alldeles för lite massa nätter, lör, sön och mån så inatt ska jag försöka ge mig själv åtminstone en riktig sovmorgon för före 12 kommer jag aldrig komma isäng. Börjar 12.05 så måste fara hamifrån där vid 11.20! Så kliver jag upp 10 så hinner jag ju lätt. Härligt, härligt.

Nu ska jag börja titta gossip innan idol!


pusSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0