breakfast at tiffanys

Blev en långpromenad runt nydalasjön, skulle väl gissa på att det åtminstone nästan är en mil. Har bara slutet kvar nu på ljudboken så jag får väl pallra mig ut och springa imorrn. Fick världens idé om att jag skulle gå upp typ nio, fara ut direkt och springa till typ kvart i tio. Sen duscha och så och ta bussen tio i elva ner på stan. Det skulle kunna gå, får se hur pigg jag är imorgonbitti;p

Har bara två lektioner imorrn, just ja! Har idrott imorrn, kanske är lite väl överkurs att springa på morgonen också? Det skulle ändå kännas skönt. Hoppas på att vi får tibx fek-provet imorrn! Tror att det gick bra men man vet aldrig, vill se svart på vitt.

Flyttar på torsdag, det blev så ändå. Robban är numera den bästa som finns. Vi kör dit det viktigaste, proppar ett släp rättare sagt. Min säng, soffa, tv och sådär:) Davids säng är i Bjur så han får bo i soffan tills pappa har tid att komma ner med den och vårt köksbord+stolar. Så blir väl att äta på golvet tills dess;p HAHAH, nerå det löser sig. Är så oerhört taggad nu, vet att det inte kommer bli en dans på röda rosor men bra kommer det att bli. Det positiva överväger! LYCKLIG NÅNTING!:)


pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0