bridge over troubled water

Dagen har gått fort, på tyskan ahde Sylvia glömt bort läxan så det slapp vi. Gick igenom perfekt inför provet på torsdag, kan det väl något sånär, ett G ska jag väl kunna fixa tycker jag. fekB gick finfint:) börjat med massa moms! ingående och utgående moms, momsredovisning och momsdeklaration men det flyter på braa:) På nk så fortsatte jag bara med examinationsuppgiften och jobbade för fullt.


Hunnit se oth, prison och heroes redan;) Allt är braaa! Ska se klart idol nu och sen blire DH och gossip! Imorgon blire skola, hämta nycklarna på ingelas jobb, kanske fara förbi lägenheten, sen bio. Huvva så stressigt allt börjar kännas, flytt på torsdag sen men det känns bara bra. Ska in på handelsbanken och fixa med mitt kort också! Sen äre bara en lektion på fredag och sen ska jag bara vara i lägenheten och fixa i helgen så att vi är hemmastadda innan nästa skolvecka. Det känns jättebra!

Måste ta tag i praktiken på riktigt nu, orkar inte gå och fundera över det. Känns jobbigt och stressigt värre! Men vart fan ska jag vara? Det är ju det som är frågan! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Tillbaka till idol nu, tyckte faktiskt om johans framträdande. Kommer aldrig börja tycka om han men det var inte så dåligt som jag trodde att det skulle bli. Älskar självklart fortfarande min, eller båda robin till och med. Lars är grym han me!:) Saknar ändå Nils fotfarande! Kevin va ju också bra, äsch, jag orkar inte! De flesta är ju braa!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0