can't help falling in love

Jag är bara överlycklig. Lägenheten är vår om vi vill ha den. Ska ner och titta på den på lunchen imorrn, är övertaggad. Kommer inte sova mycket inatt. GUUUUUUD! Och jag är medveten om att det inte är nå lyx direkt men vad som helst duger och jag och lillebror har suttit och tittat lite på ekonomin och jag vill lova er gott folk. Ni behöver inte vara oroliga för att vi ska svälta, osv osv. Får snart in nästa mycket väntade lön på 5k så det känns väl.... skönt?:) haha. Har fortfarande inte ens börjat kika på dom där 42 jobbiga tyskaglosorna. Det man inte ser finns inte eller hur det nu är? Jag tror inte att min lärare godkänner den ursäkten. Ska sätta mig och se på nyaste weeds nu och läsa lite glosor samtidigt, jag vet hur det kommer att sluta;p


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0