cold beer

Pappas lunch var iaf en sån där paj från reklamen. Man häller först ner äpplena och sen häller men bara på smuldegen och stoppar in hela alltet i ugnen. Han är en äkta kock min far. Jag och Ingela skrattade gott iaf och pajen var det inget som helst fel på:)

Blev Anki och Merr igår kväll, drev runt i B-holm city och spelade en hel del poker på ug. Kvällen slutade hemma hos mig med Anki upptagen i phone och jag och Meron tittandes på sunset beach. JA, vi är väldans massa gej. Och när jag och Meron följt Anki så ville ingen av oss gå hem själv så det slutade med att jag fick en övernattningskompis;)

Pappa väckte mig tidigt imorse så nu har vi varit och rensat ut en massa från gammhuset, Det är fortfarande mycket kvar men lite mindre grejor iaf. Bar ut lite möbler på altanen och en massa färgburkar. Hann även förbi återvinningen med en massa säckar. En sväng på konsum, det tar alltid sån tid att handla i Bjurholm för alla ska alltid stanna och prata så förbannat mycket men vi tog oss tillslut hem iaf. Nu så väntar jag på lunch och sedan blire väl att leka med flickorna. Trevligt värre. Pappa har lovat att skjutsa hem mig också för bussarna härifrån går ju cp-dåligt. Näst sista reklamhelgen nurå, det känns så sjukt bra. Är bara lycklig över att slippa h-vetet.

pueess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0