curly sue

Blev en sjukt stressig morgon och det känns som att jag inte riktigt har hunnit vakna än. Gjorde bort engelskan och åt lunch på skolan. Skulle träffa morbror vid nattöppet för att han skulle köpa lunch där och sedan skulle vi en sväng på öb och sedan hade han lovat att han skulle skjutsa hem mig. När jag gick från skolan mot nattöppet så ser jag pappa på andra sidan vännäsvägen där han står och betalar parkering. Går över ena vägen så att jag står dom nå fån mitt mellan vägarna på refugen där. Lite halvkul. Sedan står det någon utanför alle16 och vinkar, jag vinkar bara tillbaka och tror att det är nån som typ hånar mig. Springer tillbaka över vägen igen och ser sen att det är Ingela som står och vinkar. Haha, hon sliter i mina byxor och ser att det  är hennes och skrattar en massa:) Det var lite halvkul. Dom skulle gå och äta lunch på nattöppet så gick med dom dit och sedan såg jag morbror. For förbi öb, blidde en glass också köpte jag axe åt bror min och en LILA deo åt mig själv. Var ju bara tvungeen!

Blir kvar i Umeå ikväll men kan hända att jag beger mig mot Bjur imorrn. Jag orkar inte tänka just nu hur jag vill göra. Känns bara drygt att vara i Bjur när varken Ank eller Merr är där, men vi får se. Förstår inte varför inte grey's har kommit ut;S Kollade imorse och då hade det då inte kommit ut, måste kanske ta och kolla igen. HITTADE DET NU:) Det var till och med ett dubbelt. JIPPIE:) Nu ska jag säga hejdå till syskonen mina och sedan blire greys för fullt!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0