dangerous

Hallojsan, det känns som att det var väldigt länge sedan som jag senast skrev. Känner att jag bara måste få skriva av mig. Flytten är iaf klar nu, det är inte uppackat oså men alla grejor är i nya lägenheten. Jag delar rum med syster nu fram tills dess att jag och bror flyttar till vår lägenhet 1okt. Det blir nog första helgen i Oktober eftersom att pappa inte kommer att ha möjlighet att hjälpa oss nån vardagskväll men det duger ändå. Jag sa till David igår att vi får väl ta med oss en madrass till skolan på onsdag (1okt) och bara snöra in den i lägenheten så att vi iaf får sova där. Hahah, vi får se hur det blir med den saken. Just nu så väntar jag på Ingela som ska skjutsa mig och syskonen till Bjurholm. Vi ska rensa ur på kyrkogatan och se om det finns nåt roligt vi vill ha som inte pappa och Ingela ska ha kvar. Dom har en jäkla massa överblivna möbler som bara skriker efter att få flytta in med osss:) Så det blir nog alldeles perfa. Träffade Meron på skolan och fick höra att den svikarn inte ens ska vara i Bjurholm i helgen. Blev lite ledsen i ögat men jag lär väl överleva ändå, hoppas jag;p Ska ju ändå mest bara städa och packa så det kanske är lika bra att hon inte tar upp min tid;p Det där lät väldigt fel men ja, jag tror ni fattar hur jag menade. Håller på att tanka hem nyaste pb. Så spännande, kan inte vänta nääästan! ÅÅH, vill se nu! Äntligen börjat lyssna på tyskungen nu också. Älskar Läckberg och jag har inte tid att läsa så att lyssna på ljudboken på bussen och när jag är ute och går blir alldeles perfekt! Har lagt över den på mobilen nu så jag behöver inte tänka på att jag måste komma ihåg att ha med mig mp3n överallt, ganska smart av mig för ovanlihetens skull. Nuuuu, ska jag se pb!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0