don't hate on me

Shopping på maxi, skulle ju egentligen gå till ok men tiggde skjuts av min älskade morbror och självklart så skjutsade han mig. (Han och mormor skulle ändå fara hem så det blev ju halvt på vägen) Handlade allt vi skulle, tror vi fick med oss allt iaf. Sedan hoppade jag och kusin av här på tomtebo och har mest suttit framför tv;n ikväll. idol, filip och fredrik och så slutade det med hells kitchen. En ny säsong till och med? Jag måste ha missat de sista avsnitten av förra säsongen. Vet ju vilka två som var i final men har missat finalen? Gaaaalet. Är det någon som vet vem som vann? Nu pratar jag alltså om förra säsongen som sändes på svensk tv. Jag måste ju få veeta.

När jag och elin för en liten stund besökte balkongen så tittade vi på bror som satt innanför och såg på tv. Då säger elin "vad arg han ser ut". Jag börjar skratta "Nej, han är inte arg bara blind". Min lillebror har jätttedålig syn, verkligen! Jag förstår inte hur han klarade syntestet. Han får köra bil som han är(?) Han ser inte texten när man ser på tv med honom. Det är nästan som med småbarn att man ska behöva läsa för han, tur att han kan engelska:) Så han kisar massvis när han ser på tv, därav att Elin tyckte att han såg så arg ut. Sötnosar är dom bägge två:)

Jag ska upp klockan halv7 och är hur pigg som helst så jag vet inte hur det här ska sluta. Vill sova men kan verkligen inte, det är jobbigt sånt där. Så istället för att stänga datorn och lägga mig på kudden och försöka sova så kan jag ju lika gärna se ett csi avsnitt tex. Jag menar, för jag kan ju ändå inte somna eftersom att jag inte är trött? Jag låtsas att jag tror på att det är en bra lösning på mitt problem. sovgottt:)


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0