don't let me get me

Nyäten och nöjd. Speplat lite yatzy men blev sist så det tänker jag inte berätta. Taggar idol för fulla muggar och vill helst se nu. Nya criminal minds har kommit ut och jag har börjat se de första minutrarna så jag ska snart bege mig för att se fortsättningen, ganska mkt spännande! tv-nörd, OH JA:)

Började med engelskan men pallade inte mer, ska försöka göra klart det sen ikv annars så fåre fan vara! Blir mest troligt bjur i helgen och bara chilla, jag får se. Kanske stannar här imorrn och far till bjur på lördag. Ja, jag vet faktiskt inte än. har inte orkat tänka så långt in i framtiden;p

Orkar inte vänta lägre, nu blire cm:)

pusssas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0