don't worry, be happy

Tjoo, vaknade tidigt imorse för att hinna duscha. Blev alltså inte alltför många timmars sömn inatt men jag mår rätt bra ändå!:) Var bara jag och Jess på tyskan så det var rätt chill, ännu ett mvg på förhör. Najsnajs! Sedan sam som jag äntligen kom igång med på riktigt. Har nästan skrivit 2 HELA a4 på datorn. Och gissa vem som fick mvg på orienteringen? Jag och Natasha sprang som bara den osså när vi kom till Rask så var 9an fel (vilket vi visste för vi hittade inte den) Vi var helt döda, flåsade som att vi sprungit maran men Rask bara "Ni hinner ta den om ni springer nu" Så vi kutade och lyckades fixa bokstaven. Så nu känns livet bara braaa! Ska snart börja ta mig an engelskan och sedan så blire tacos till middag. MUMS! puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0