empty rooms

Letat mig hem från skolan. Jag och naasra jobbade ikapp svenskan så nu är vi precis där vi ska vara:) Ska äntligen få se prison break också, har typ gått och längtat efter det hela dagen.

Fått reda på information som försvunnit i fyllan också. Tog väl emot ganska, eller jävligt mycket. Jag blir bara förbannad på mig själv och funderar på att hoppa från en bro. Fast riktigt så farligt äre inte, nu ska vi inte sitta här och driva om att ta självmord. Det känns bara fukkat, skulle vilja kunna ha en allvarlig konversation med mig själv när jag är full så att mitt fulla jag (mer sanningsenliga jag) kan berätta för mig vad som händer i mitt huvud och hjärta för jag vet ärligt inte. Jag sitter fast i det förflutna och vette fan hur jag ska kunna släppa det helt, för jag vill inget hellre. Har alltid bara väntat på att tiden ska få läka alla sår såsom alla säger att den gör men det funkar inte. För jag har väntat länge nog nu. Försökt supa mig igenom det, prata mig igenom det, sett det från den ljusa sidan och jag inser att efter alla dessa försök så har jag bara gömt det, inte glömt. När jag flyttade kändes det som att allt det där bara var borta, det hörde till Bjur och det var inte längre en del av mitt liv. Nu när man hela tiden blir påmind av saker, människor och tankar från den tiden börjar allt bara om från början. Det känns nästan som att det vore igår. Jag hatar inte dig, jag hatar mig.

blev mkt, tom på ord nu. pb nästa. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

it ain't that bad babyy

2008-09-17 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0