fell in love with an alien

Hade en väldans diskussion på skolan idag om det verkligen var idol eller inte ikväll eftersom att det är tisdag och tidigare veckor så har idol varit ons&torsdagar. Men jag hade fel och fick ge med mig, det var idol och det är jag glad över:) Diggade killen som sjöng elvis också vare en annan kille innan som jag också tyckte om. Den blinda snubben var väl inget att hurra för, visst det var rörande men inte var han braa. Kändes som att dom skickade honom till sthlm bara för att, han kommer ju inte att gå vidare iaf. Filip pch Fredrik sen då som vanligt:) Det är bara humor!

Grinade till oth idag, såg grey's senare grinade även där. Vad händer? Det är ju så sjukt fint och sorligt och jag blir bara heelt galen. Saknar Q som bara den och slutet på grey's gör att jag bara vill gråta sönder. Tänk om det var sådär i den riktiga världen? Tänk om såndär filmkärlek existerade och kunde hända en själv. Jag skulle sväva på moln resten av mitt liv!:) Det går ju alltid att drömma...

Ska leta mig i säng nu, bara en lektion imorrn. Kan det bli mycket bättre?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0