fix you

Jag är egentligen jättetrött men kan inte sova, lyssnar på gammusik och är bara lycklig. Ska ut och hälsa på balkongen också sen ska jag kasta mig i sängen:) Sett två csi NY avsnitt och det var mkt mkt bra:) Syster sover sött redan bredvid mig så ska väl försöka att inte väcka henne när jag börjar röra på mig. Lillebror är fortfarande ute och ränner och han börjar före mig imorrnbitti. Aja, det är han som ska orka ta sig upp;p

Tyskaglosor imorgon och övningspapper grejs. Har faktiskt gjort pappret och kan väl glosorna sisådär. Tränade ju till i tisdags och då kunde jag dom iaf sen om jag fortfarande kommer ihåg är ju en helt annan sak!

tchüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0