forever

Dagen började stressigt värre. Vaknade ca 15 minuter innan jag i vanliga fall brukar gå till bussen. Bara kastade på mig kläder och sminkade mig, stoppade ner det mest viktiga inför bjurholms vistelsen och sprang sedan. Jag hann i tid till bussen och även då till min enda lektion. Gratttis Lillemor!:) Pappa hämtade mig på skolan och nu är vi hemma. Tog en nachotallrik på jonte's, eller pappa åt och jag åt upp resterna;p Brukar ju vanligtvis vara föräldrarna som äter upp efter barnen men jag är mat antar jag;) Nu tar vi det bara lugnt framför en film på tv;n.

Idol igår var bra och jag tyckte så himla synd om han som var så himla nervös. Förhoppningsvis så släpper det till stockholm men hur ska det gå till? Söt var han då när han inte kunde säga nervositet;p Stackarn. Hon från vindeln var grym och henne hejar vi på! Filip och Fredrik lyckades vinna igår också, härlit! Finns det skönare människor? Jag tror ärligt inte det.

Ska leta reda på nästa säsong av csi nu, det är galet bra och nu är jag helt fast! är på säsong NIO, huvvaligen. Jag väntar på att ankipanki ska lite sig hit så jag får en utekompis. Vägrar att gå ut själv här i bjur och sitta och rutttna!

puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0