fuck it

Sitter och ser på i ditt ansikte nu och det är min humor:) Såg idol tidigare och tycker inte alls att anna var så dålig som det lät på juryn. Men hon, ja vad hon nu hette, hennes syrra åkte iaf ut. Hon var ju grym. Sjöng I will survive. Det var najs värre! :)  Tror att en utav blondinerna åker ut, hon som är lik jessica simpson! Victoria, Veronica eller nåt liknande?

Jag försöker fixa desperate housewives men det går inte alls nå bra, internet bara fukkar ihop sig! Är så sjukt sugen på att se det så blir bara SUR när det inte alls fungerar. Imorgon är det ju dags för alla mina favoriter på en och samma gång. Insett att det måste vara något fel på mig! Jag kan inte börja se en serie och sluta. Jag ser andra avenyn som egentligen bara är svensk B-skit men jag kan inte sluta se, måste ju se vad som händer osv osv. Jag ser ju fan hur mkt serier som helst, det kan ju inte vara bra? Jag kommer snart sitta klistrad framför datorn och inte hinna med varken läxor eller vänner. andra avenyn, desperate housewives, prison break, gossip girl, eli stone, one tree hill, grey's anatomy, friday night lights, criminal minds, csi, csi NY, private practise, brother & sisters, my name is earl, lost, weeds! Har säkert glömt något också, det är bara tragiskt! Måste ta och skaffa mig ett liv, men jag kommer helt ärligt inte kunna fortsätta leva om jag inte vet att det blir lyckliga slut i alla serier! Kom påatt sex and the city ser jag med, men där finns det ju iaf ett slut. Har självklart sett alla friends och oc också. Heroes har jag också glömt bort helt, det som är så bra! Nu får jag ju nästan skämmas en stund! Sen hoppas jag på att det inte är nå mer, hur mkt kom jag upp i? Ska räkna... 18st. FUCK! Jag får hoppas att serier börjar ta slut och jag får fan inte börja se något mer. Huvvaligen!



nu ska jag se betnér igen, pussss!

(update, glömde kyle xy och ugly betty! kom upp till 20 där då!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0