here without you

Hunnit äta middag och gjort bort fekB kap.6:) Jag är bäst i hela vääärlden. Nu kan jag slappa på lektionen imorrn och bara plugga satan inför provet nästa vecka. Känns bra att ha hunnit ikapp med skolarbetet, nu är det bara engelska häftet som är mer som en BOK! galeet, ska försöka börja läsa så att det inte blir så att jag måste stressläsa hela skiten typ dagen innnan. Nu håller mor och bror på att plocka iordning kvällsfika så ska snart leta mig mot köket för att få i mig lite i magen. David satt och visade mig vad dom håller på med på information och layout och det verkar ju "helfestligt". Kanske är en kurs som man måste se till att lägga till i 3an. För jag tror inte att vi har den obligatoriskt? Det verkar lite skumt.

Jag vill bara sova nu, är lessss. Har sjuukt ont i mina öron så ber till gud för att det inte är nåt jobbigt hals, öron fitttgrejs. Jag orkar verkeeeligen inte att bli sjuk. Jag vill inte. Jag vill inte! Ska fika nu, lite varm o'boy kändes väldigt lockande:)

puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0