i believe i can fly

Sett idol, gillar anna och är lite småkär i robin och lars är braa. Filip och Fredrik var självklart ett måste sedan också. Hejar egentligen på dom men nog skulle man kunna unna den där jessica 1½ mille plus bilen. Lite najs det skulle va, ge mig?:) Ska se gossip och prison nu, vart inge innan idol. Sjukt sugen och längtar nästan sönder, jag är faktiskt riktigt störd, det kan jag erkänna. Hade ju tänkt hinna med lite plugg också men inte har det blivit något av det heller! Har bara en lektion imorrn så det får väl tas då om jag inte ska ta igen orienteringen då, ÅH! Nu blev jag bara opepp på allt. Nu ska jag tänka på mina söta serier istället för orienteringen. Johan skriver på msn och vill prata om idol, han har räddat min kväll! Nu slipper jag tänka på allt annat h-vete! Pojken är bland de bättre:)

and I guess I'm happy, älskar alla underbara människor i min närhet!
Vet att jag inte säger det tillräckligt ofta, men så äre! :) puss på nosn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0