i kissed a girl

Letade mig ur sängen ganska tidigt för en gång skull, har redan hunnit äta frukost!:) Måste bara få säga att grey's var VÄLDIGT bra även om det blidde nåra tårar men that's life.

Ska snart kliva ur sängen som jag än en gång hamnade i och göra mig helt klar för att släpa mig ner på stan och umgås med kusin. Kändes inte så taggat först men nu är jag sugen på att shoppa sönder för om jag inte har helt fel så har jag fått min LÖÖÖÖÖN! Skulle gissa på att det är runt 5000 (efter skatt) Ja, jag är duktig och skattar! (iofs bara för att jag måste men jag kan ju leka att jag bara är duktig) Vill ha en lång stickad kofta, gärna brun men har inte hittat den där perfekta än så kanske idag är den dagen? Jag hoppas på det.

Hade tänkt att jag bara skulle snöra på mig mjukisarna och sneakers men nu blev jag lite halvsugen på att ha mina älskade klickisar. Det blir nog så, fötterna kommer göra ont med det äre värt. Men då kom ju nästa problem, leggings eller stuprör? Då kom nästa fråga, vill jag ha leggings kan jag inte ha min stora bruna jacka för då ser det uckat ut. Så då måste jag ha min grå kappa men då är frågan, vart fan är den? Den är nedpackad nån stans inför flytten så då blev det plötsligt lättare. Det blir jeans och brunjackan:) HAHA, velarn!

Nu vill meron att jag ska ta samma buss som henne så då äre bäst att jag pallrar mig härifrån. puspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0