i love you till the end

Oj, nu var det längesedan. Igår så tog jag bussen från Bjur till staden för att gratta världens bästa Johan. Spelade laserdome, satt han i rondellen, åt middag och drack:) Lekte en massa trevliga lekar också, hade verkligen hur kul som helst men som så många gånger förr blev det lite för mkt av det goda och jag slutade på toaletten. Vart jobbigt och ville bara hem så fick skjuts hem och ranglade upp för trappen och ner i soffan. Sov gott vill jag lova och blev nedkallad på stan för att prata vett med lätt en av världens bästa. Hade hur mys som helst, åt lite bakismat och pratade igenom allt från alla håll och kanter. Sen om vi blev så mkt klokare är ju en helt annan sak.

Har min sista reklamdag idag vilket känns väldigt skönt och ännu skönare känns det att mamma och mormor nästan har gjort bort allt åt mig:) Hur glad som helst, massa kärlek till dom. Så snart ska jag ut och göra det som är kvar vilket jag skulle gissa tar max 45min så det är lycka. Mitt huvud gör fortfarande ganska ont och kroppen vill inte annat att sova så det kändes väldigt välbehövligt med deras hjälp!

Har för mig att andra avenyn börjar ikväll, måste ta och kolla upp vilken tid och så så att jag inte lyckas missa det. Dör Angelica så kan dom ju ta sig nån stans. Då kommer jag iaf börja grina och jag känner att jag inte orkar med det. Jag hade rätt, kl 8 ikväll så börjar det:) tagggar!

I Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters
pusssar massvis på låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0