life

Hade ju löst mitt klädbekymmer och tog på mig jeans men sen när jag är klar och på väg till bussen ser jag ju att kappan hänger i hallen, tar den ist och hinner tänka att jag kunde haft leggings trots allt men då är jag så stressad till bussen så jeansen fick duga. Hade som väntat fått min lön, blev en stickad lång brun kofta som jag är kär i:) Har typ letat efter den där perfekta hur länge som helst. LIte nöjd jag var + en vanlig hoodie typ, LILA!:) Det roligaste var att jag köpte båda på bikbok som jag egentligen inte gillar, har typ aldrig köpt ngt där tidigare. Fördomar;p Pappa ville ha med mig på tatueringsmässan och erbjöd sig att betala för mig och elin men jag kände att det inte var värt det så vi drog tbx till stan ist. Lillebror sa då att vi inte missade nåt.

Myste bara runt med kusin och sedan blev det 8an till tomteland för att få i oss lite mat, mina syskon hade även hittat hem. Elin for till sin kära fästman och jag for ut och... HÅLLL I ER.... sprang!  Huvva så slitigt det var men efteråt mådde jag som en prinsessa. Kröp in i duschen och hamnade sedan framför tv:n med en chipspåse i handen. Så det kan gå, jag var ju iaf dutti en stund;)

Nu funderar jag på att lägga mig i sängen och bara lyssna på nå bra musik och sooova länge. Inget jobb imorrn!!!:) Det går inte att förklara hur underbart bra det känns! Var ju tänkt att det skulle bli bjur och bio men det sket sig. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Äsch, det var inte hela världen. Hade tänkt snöra in de mest seriösa bilderna på mig som finns också, hade tråkigt när jag väntade på bussen! (Det var ingen annan i min busskur, självklart)

      
(ångrade mig och snörde bara in en bild, nästa kommer imorrn;)
                                                                                   

PUSSS


Kommentarer
Postat av: SANIBO

Favorit band/artist?

let me know!

2008-09-27 @ 23:57:04
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0