little bit

Och vad har hänt idag? Mest bara lugnt, bara en lektion. Svarade på några frågor till filmen Odysseén och såg på nån tråkig faktafilm där dom sprang runt med löspenisar. Väldigt... annorlunda? Letade mig hem efter skolan för att sedan få gomatn av lillebror. (tänk er, han ska jag bo med sen. fatta hur mkt go mat jag kommer få!) Han hade iaf gjort makaroner och bacon med bea-sås. Var väldans gott! Sen blev det barnvaktande, mor skulle på föräldramöte. Syster är rätt lätt att ta hand om så inga större problem där. Skulle ta bussen ner på stan så bror fick komma över och passa henne de sista minutrarna innan mamma hade hittat hem igen.

Blev Mekka nere på stan med kusin & co. Blev bara en kopp varm choklad för mig, jag försöker ju faktiskt dra ner på onyttigheterna, men lyckades ändå bli 34kr fattigare. Aja, jag antar att det är sånt man bara får stå ut med för inte kommer det att bli nån ändring inte.

Borde egentligen redan ligga och snarka i min sköna säng. (ligger ju faktiskt redan i den! Fast med ögonen öppna och med fingrarna på tangentbordet som ni kanske listat ut?) Börjar inte förrän klockan 12, eller ja. Tror att det är tio över tolv tillochmed;) Lite små lycka där, man ska vara glad för det lilla. Jag måste ändå fara hemifrån samma tid så egentligen spelar det ingen roll men jag får lite extra tid för att kasta i mig lunchen. Det är ju aldrig fel!

Duktig som jag är så kom jag på, när jag satt och såg på So you think you can dance? att jag inte hade gjort klart källkritiken till samhällskunskapen så jag sprang och hämtade datorn för att sätta igång med det på momangen. Det tog inte så lång tid när jag väl kom igång och nu var det så länge sen jag gjorde det att jag nästan har hunnit glömma bort att jag gjort det! NUUU, blire sängen!!


puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0