love hurts

Måste bara få klaga lite, eller klaga är det inte. Jag vill bara släppa ut lite tankar.
Jag blir lika förvånad varenda gång något sånt där sött par som hållit ihop 2-3år gör slut. Och då menar jag inte att jag är förvånad över att de gör slut, har de varit tillsammans så länge så går man ju nästan bara och funderar på hur länge till dom ska stå ut med varandra, det som gör mig förvånad är hur fort man blir tsm med en ny. Det är för mig fullständigt ofattbart, tycker att det är respektlöst. Men vad vet jag, egentligen. Det är upp till var och en.

Sett singing bee nu och nu närmar sig grey's anatomy mer och mer. Och jag har kärat sönder mig i "nothing else matters", nu sitter jag bara och lyssnar re-play hela tiden. Vad hände liksom?;p Den är iaf sjukt underbar, lätt en låt jag vill somna till varje kväll resten av mitt liv. Men nu ska jag försöka förmå mig att trycka på paus på mediaspelaren och trycka play på vlc och grey's för nu klarar jag inte längre av att hålla mig! Ska berätta varenda liten detalj sen och hoppas på att Angelica läser här innan hon ser avsnitten, MOAHAHAH. Nej, så elak skulle jag aldrig i hela mitt liv vara. Nästa ämne jag måste få klaga på: Folk som gör så, och skriver ut vad som händer i avsnitt osv så att man inte kan undgå att läsa det, liksom döljer det i texten och sen helt plötsligt står det "meredith och derek gifte sig" Så länge man förvarnar så äre väl lugnt men inte sånt där gömt bara för att jävlas. Minns att det var nån jävel som sa att dumledore skulle dö också när jag höll på att läsa boken. Sånt förstör liv, på riktigt!


pusss på alla som inte skvallrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0