love me tender

Sett idol och saknar redan sötNils;) Förstår verkligen inte vad Johan gör kvar men men, jag orkar inte klaga. Filip och Fredrik vann igen vilket jag inte alls är förvånad över.

Har suttit och skrivit jobbansökningar med lillebror så förhoppningsvis kan vi få oss nå jobb så att vi kan dryga ut våran ekonomi ännu mer:) Det vore ju inte alltför fel! Så nu väntar jag bara spänt på svar, lite nervös till och med. Nu ska jag fika med bror min och packa lite inför flytten. JUST JA! David var och hämtade nyckeln till lägenheten idag så jag har hållt den i min hand nu, det känns mkt mkt braa:)

Har gjort engelskan, vart inte mycket och inte heller särskilt välgjort men det får fan duga för jag orkar inte anstränga mig nå mer. Nu måste jag fika innan jag svälter ihjäl och försöka pallra mig i säng så jag orkar med morgondagen. Har bara en lektion eng iofs så det ska jag nog orka, annars får jag ju skämmas tammefan!

PUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0