no good

Skoldagen har varit slapp så jag tänker inte klaga! (eller jag tänker klaga på de 42 glosorna som vi har tills imorgon, I TYSKA!) Idrotten var skitkul och vi lekte som barn i sanden. Nu ska jag alldeles strax ställa mig och påbörja middagen och sen blir det att hoppa in i duschen, känner mig inte allför fräsch.

Kom otroligt nog ihåg att hoppa av på ålidhem och lämna igen filmen. Den var faktiskt riktigt bra, the bucketlist. Lite sådär smågrinfilm som jag tycker om! Den var även jäkligt kul emellanåt! Nu tycker mamma att hon är rolig. Hon sitter i sitt sovrum och skickar sms och frågar när maten är klar. Lite småsöt sådär. Så det är väl bäst att jag ställer mig vid spisen och börjar förbereda min specialité ;) Brukar ju alltid göra korv och makaroner så idag ska jag chocka familjen. Det blir köttbullar och makaroner! Hahaha, dom blir nog nöjda.


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0