over you

Somnade inte förrän där runt tre snåret igårkväll, det var ju lite dumt. Pappa väckte mig för ett tag sedan och sa att det fanns go'frukost. Trodde väl att det sku vara en limpa med smör och ost ungefär men Ingela hade gjort nå jättegott typ omelettaktigt. Fast goooodare. Satt och åt med dom och såg på myth busters. En bra morgon, oja. Sitter och skriver med snorungen till syster på msn och hon är faktiskt ganska söt, mjaaa. Nu ska jag börja röra mig mot badrummet och duschen. Sen hinner det nog bli ett criminal minds till också, såg det innnan jag sku lägga mig igår och var faktiskt lite rädd. Kirra sov med mig så det var mys. Nej, duschen var det jag sa. Hejs:)


puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0