rock you like a hurricane

Ja, dagen idag har det väl inte varit något som alls fel på. Klev upp och duschade imorse och sedan blev det bussen ner på stan och jag kom alldeles lagom tid till tyskan. Lite kul var det att jag mötte Hanna på väg till skolan. Hon hade bara haft en lektion och var på väg hem! ;O Galet:) Hade för en gångs skull faktiskt pluggat på glosorna denna vecka och tyckte att det gick skapligt. Lunch med Jess sen, var den där slajm-pannkakan som smakar skumgummi. Hm.. Sylvia kom fram och bara "Vad doktiga ni var! 10 auv 10 påäng på profvet!" Hahah, både jag och Jess blev rätt överraskade men väääldigt stolta över oss själva!:)

Sen så svek vi ju Peters så stora förtroende för vår klass som han sa igår. Han skulle på nån utbildning så vi skulle få jobba själva. Jag och Jessica såg först klart oth som vi började se på lunchrasten, det var mkt mkt bra precis som vanligt. Sen jobbade vi, faktiskt väldit fort och gjorde klart det vi skulle så oss kan iaf Peter vara stolt över!:) En NK lektion sedan som kunde ha varit värre. Såg då en värdeeelös film om dinosaurier. SÖG! slutade iaf halv4 så det var ganska skönt!

Nu ska jag döda syster så jag hinner det innan jag ska se på "vem kan slå filip och fredrik". Ungen lever jävel här i MIN säng och sliter bort kuddarna jag har bakom ryggen och skriker "du får inte ha min kudde med ditt äckelhår". Visst är ungar för underbara!?



pusssn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0