smack that

För ovanlighetens skull så försov jag mig imorse. Det var nästan så att jag sprang till duschen. Hann iaf duscha, torka håret och äta frukost. Förstår faktiskt inte hur jag kunde hinna med alltihopa men det gjorde jag:) Lite måstolt över mig själv. En lektion idag bara, jag och linnea fortsatta att skriva om våran engelska författare, emily brontë, och det ledde till en massa skratt och missförstånd. Efter skolan så blev det stan med angelica och sedan joinade kära kusin oss. Hittade en stickad kofta precis som jag tjatat om på wear it, blir in och prova nån gång nästa vecka:) Hade verkligen inte orken idag att ställa mig i en provhytt och börja byta om. Tog den tidigare bussen till bjur och där var det massa gamla godingar. Fick värsta chocken när jag såg Sara. Sa typ till ankaan 100gg, "såg du, SAAARA!" Hon blev less och sa bara, MEN JA! Eller ungefär så var det. Köpte lite gotta på konsum och seda letade jag mig mot fars hus.

Blev kycklingklegg till middag, gott klegg:) Sen har vi suttit hela familjen på varsin dator och spelat brick ball som det tydkligen heter. Man kör runt med en liten "stav" osså ska man skjuta ner typ brickor i olika mönster med en boll oså faller det ner olika saker om gör så att mn blir bättre/sämre. Asroligt. Jag, David och pappa har börjat tävla så nu är det ingen som vill ge med sig;p Har iaf lyckats slita mig ifrån spelet nu, suttit alldeles för länge och har nästan börjat få ont i axlarna så det kanske inte är alltför bra. Sitter väl inte i nån direkt ergonomisk ställning som rask skulle ha sagt;p HAHAH.

Ikväll blir det chill med en utav de bättre och lite fettning här hemma. Ingela har laddat med hur många chipssorter som helst och massa dip + godis:) Är lite småsugen men kommer må dåligt efter helgen. Blir hårdträning då annars lär jag väl inte få på mig kläderna längre. All dricka och gomat och snacks imorrn på kalaset lär ju inte göra nånting direkt bättre. Huvvaligen men man lever bara en gång, får hålla igen lite sen:) Nu ska jag spela och utöka mitt rekord ännu lite till:) NÖRD, javet.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0