so what

Känns på nåt sätt bra men ändå jobbigt att allt gammalt slitits upp igen. Det är som att någon hällt salt i alla sår. Jag orkar inte deppa ihop utan går vidare och låtsas som att det aldrig hänt. Jag orkar inte tänka längree. Blev iaf en bra helg i bjur med mycket städning och jobbb. Tog igen tappad tid vilket kändes nästan overkligt bra, behövde få ur mig all skit och känna att jag inte är ensam. Nu sitter jag i min säng som jag och syster delar nu fram till att jag och bror flyttar ut ur det här fängelset! Det ser ut som fan och inte har det blivit någon ordning medans vi varit borta. Det är sånt här jag inte orkar, mår bara piss när allt ser ut som satan. Ska leta mig utåt, behöver luft! Och just ja, har ätit pizza 3ggr de senaste 5 dagarna så jag känner mig fetare än nånsin! Är nog egentligen mest därför som jag vill ut och röra på mig. Kan tyskaglosorna inför morgondagen och kännner mig nästan peppad på skola. Älskar fekB, tycker att det är så himla kul så jag antar att jag valt rätt linje!

Efter skolan idag så blev det till att göra hemligheter på stan (vågar inte berätta med tanke på att personen som ska få överraskningen kan hitta hit;p) Sedan plockade Robbebobb upp oss med nybiln och vi åkte till Johans statoil och köpte glass (Johan jobbade) och bara levde livet:) Sedan blev man tillochmed hemskjutsad, woho:) Nu ska jag ut och köpa ett liv.   

PUUSSS

(vart ett väldigt "hoppigt" inlägg. från pizza till tyska till fekB men vafan, jag skyller på att jag är trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0