sorry seams to be the hardest word

Har gjort mat till familjen, det blidde gott. Makaroner och köttbullar, någon som är förvånad?;) Sedan kliade det i fingrarna att få titta lite på nya kapitlet så har läst det och gjort typ alla uppgifter till det kapitlet! JAG ÄLSKAR FEKB! Det värsta är att jag är allvarlig, tycker att det är skitkul!

Snart är det idol vilket jag taggar till tusen. Sen är det även "i ditt ansikte" har jag sett, och sist visade dom ju att det skulle vara om aftonbladet denna gång så det måste jag bara se. Älskar betnér. OCH till något som jag fullständigt glömt bort, jag och mimsan ska ju på björn på lördag! Det kommer att bli sjukt kul, taggade typ sönder när vi nyss beställt biljetterna men sen har vi som glömt bort det. NU kommer jag iaf ihåg.

Flytten närmar sig med stormsteg, lycka, lycka och ännu mera lycka!:) Nu ska jag spela tv-spel med världens bästa bror. Är nåt mobbningsspel;P Man går på nån typ privatskola, känns lite grann som ondskan. Man springer iaf runt och slår ner dom som är dumma osv. Det kanske inte låter så kul men det äre faktiskt. Bror väntar så ska bege mig!

puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0