sound of a drum

Morbror och David kom hem med mat från max och vi åt och mumsade. Börjat med samhällen också så det känns inte lika tungt längre. Inte gjort mkt alls men iaf kommit igång så att jag kan var lite effektiv på lektionen. Det känns sjukt bra:) Har sett andra heroes också och det var mkt mkt bra, längtar till nästa! Snart är det idoool, ÅH HÅ HÅ!

Kom precis på att imorrn så ska jag och bror hämta ut gratisbiljetter till stepbrothers. Will Ferrell är lätt min favvoskådis, kärlek! + att med C Riley så är han äännnu bättre. Frågan är ju vem som ska få den stora äran att bli medbjuden, får se vem som lyckas muta mig bäst:p Ska hämta något mer imorgon också.... våran nyckel till LÄGENHETEN! En liten fråga bara? Hur lycklig troru att jag är? Överspeedad och bara allmänt happy. Visst, vi får fortfarande inte flytta in förrän i oktober men att hålla nyckeln till MIN (vår) egna lägenhet i handen kommer kännas grejt! Åh, nu kan fan inget förstöra min lycka. Eller, det skulle vara att nån av mina älsklingar åker ut från idol men dom är så bra så dom stannnar, annars jävlar!

Nu orkar jag inte skriva nå mer svammel, måste spela lite dx-ball för snorungen till lillebror har slagit mitt rekord och det kan han glömma! Måste ju visa vem som bestämmer, jag är ju för faaan äldst;) älskar min bror!

puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0