suspicious minds

Blev criminal minds när csi inte vill vara på min sida. Det var väldigt hemskt men så braaa!:) Nu hoppas jag att Ingela snart kommer hem så att vi år snöra i oss nån middag snart. Hungrig som en varg. Sitter och lyssnar på elvis med far min. Det är faktiskt ganska så mysigt och även om jag egentligen aldrig kommer att erkänna det eftersom att jag alltid varit så emot elvis så är faktiskt väldigt många av hans låtar sjukt härliga. Kanske behövde bli några år äldre för att uppskatta dessa bara. Vad vet jag. Hittade nå utmaning i en annan blogg så varför inte, medan jag ändå väntar på maten. Här kommmer det:




1. Vad är klockan? 17:26
2. Ditt namn? Lillemor Anna Holmberg.
3. Smeknamn? Lill, Lillz, Lilliz, Lillan osv osv i typ år!
4. Piercings: naveln, oså ett hål i varje öra men det är nog rätt igenväxt;p
5. Ögonfärg: Blå/grön typ.
6. Födelseplats: Umeå BB.
7. Favoritmat: MAKARONER! 
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej, men vill gärna.
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej, inte vad jag vet.
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja!
11. Varit med i någon bilolycka? Nej;)
12. Krutonger eller baconbitar? Måste nog bli baconbitar .
13. Favoritdag på veckan? Hm, Fredag eller Lördag iaf.
14. Favoritrestaurang: Oj, gillar Eurasia
15.Favoritsport: Hockey, det måste bli hockey! ;D
16.Favoritdrink: Jag dricker inte sånt ;)
17. Favoritglass: Allt med choklad!
18. Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney
19. Favoritsnabbmatsrestaurang: Oj, måste nog säga Mc Donalds. (vad har hänt?) 
20. Vilken färg har din sovrumstapet? Nu vit, men den är brun i ny lägenhetn.
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Har inte gjort det.
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Mamma.
23. I vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort i? Hade nog blivit H&M .
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Svär? Jävlas?
25. När går du och lägger dig? Brukar bli runt 23-24.
26. Vem kommer att svara pá denna lista först? Det var en bra fråga.
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Ofta jag orkar skicka vidare!
28. Vilket tv-program missar du inte? Ser det mesta på datorn om jag råkar missa, är serienörd!
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Det var nog pappa.
30. Ford eller Chevrolet: Ingee
31. Vad lyssnar du på just nu? Elvis Presley - Suspicious Minds
32. Vilken är din favoritfärg? Lila! <3
33. Hav eller flod? Hav!
34. Hur många tatueringar har du? Ingen, vill ha när jag vågar.
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Ja, en gång. Utanför Ankis hus;p
36. Katter eller hundar? Hundar egentligen men smulan är sötnosig!
37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 17:34

Nu har Ingela kommit hem så jag ska ta och mata magen nu, pueeesss

Kommentarer
Postat av: johan

hockeynörd!

2008-09-12 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0