the reason

Jag har sett alla andra avenyn nu och är besviken som bara den på att hon är död men vad ska jag göra åt saken? Lite mysko att Adam kommit tillbaka också men jaaa. Kan ju inte säga att den serien är bra på något sätt men jag kan ju inte sluta se, måste ju se vad som händer!:) Funderar på att kika på ett csi innan det blir gonatt. Börjar ändå inte förrän halv12 imorrn så jag hinner ju sova ut ganska så länge imorrrnbitti.

Blir troligast bio imorgonkväll. Ska fara och se Tropic Thunder med morbror, bror och kusin. Tror att det kan bli mkt bra, filmen verkar hur som helst vara grymt rolig! Bara att hoppas på att den lever upp till förväntningarna då. Massa bra skådisar iaf, gillar både stiller och jack black;)

Vad tror vi? Ska nog börja se det där csi-avsnittet om jag ska ta mig i säng nån gång!

tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0