the reason

Klev upp imorse och duschade och bara tog det alldeles lugnt. För skulle inte behöva fara förrän med 10.50 bussen men då vare nån liten människa, liten, liten männsika som tyckte att jag skulle äta lunch på stan med henne (hon mutade mig) Så det slutade med att jag tog bussen en halvtimme tidigare och mötte upp ank och linnet på stan. Styrde raka vägen mot subway med bestäma steg och huvva så gott det var. En fekB lektion och sedan pallade jag inte att springa runt i skogen och leta efter kontroller så jag smet hem:) Har suttit och gjort bort en massa så känner mig väldans duktig faktiskt.

Svenskan, avklarad.
Tyska glosor + nån uppgift, avklarad
fekB, njaa
Eng, njaa

men hälften iaf;) Det är ju alltid något. Har iaf gjort det som var mest bråttom:) Lite smart är jag ju trots allt.


Och jag blir arg på mig själv när jag inte fattar varför du gör som du gör? För jag gör ju precis likadant själv, så vad är det jag inte förstår? Jag är bara helt uppfukkad i huvudet och vill inget hellre än att sluta tänka. Så precis just nu tänker jag gå ut och andas! OCH JUST JA! Måste berätta vad jag lyckades med i helgen. HaHa, det är nästan skamligt hur klumpig man kan bli. Skulle tända en cigg åt en anonym person och tänder och ser att lågan blåser mot mitt finger men jag känner inget. Sen tittar jag på min nagel och den är alldeles svart ytterst och jag kan lova att det inte luktade särskilt gott. Det såg ganska roligt ut, jag är sämst. Verkligen och på riktigt!

Förbannad igen. Trodde att internet hade slutat fukka men tydligen inte. + Att jag hatar, HATAR, ett visst X som har en förmåga att göra mig förbannnad bättre än nån annan. ÅÅÅÅH! Det är inte min dag idag, inte alls. Så nu ger jag bara upp, gonatt.


Kommentarer
Postat av: liten

nu varu himla kul va!

2008-09-15 @ 16:51:06
Postat av: liilllll

jag tyckte faktiskt att det var förjävla kul!;)

2008-09-15 @ 17:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0