the way i are

Tremänning jenny skickade och utmanade så det är väl bara att göra annars blir hon nog inge gla! Har ändå inte så mkt bättre för mig. Sett pb nu och sluteeeet. Har ni inte sett så får ni skylla er själva för nu tänker jag berättta! Tar dom Sara igen så blir jag förbannad. Kan inte bara hon och scofield få vara nu? ÅÅÅH! Nej, nu till frågora:)



Röker du?
Ja, tyvärr. Lovat att sluta efter helgen och den här gången så kommer det bli så också.

Snusar du?
Nej, bara i brist på ciggaretter men jag tycker om snuns, så länge det är portion.

Skolkar du?
Det händer väl även den bästa ibland. Om det är en ovärd lektion kan det hända och ibland om jag verkligen inte bara orkar skola.

Gör du frukosten själv?
När jag väl äter frukost så brukar jag göra den själv, äter sällan frukost. I bjur är jag bortskämd och får den ofta serverad.

Har du suttit i rätten?
Nej, inte en enda gång. En ny punkt på "att göra innan jag dör" listan.

Har du slagit ner någon?
Nej, jag är för klen.

Har du pussat någon av samma kön?
Det har nog hänt.

Har du varit på strippklubb?
Nej, det känns lite perverst.

Vad gör du när du blöder näsblod?
Har aldrig i hela mitt 17 år långa liv blött näsblod så jag vet inte!

När grät du senast?
Igår när jag såg på grey's anatomy, det var faktiskt jättesorgligt och vackert.

Vem kan du prata om allt med?
Det var svårt, kan prata med flera men vettefan om det är nån som verkligen vet ALLT.

Har du solglasögon?
Jag hade ett par innan vi for på våran husvagnsemester i somras men Elin och Johan lekte med dom så dom är lite små trasiga. Tror faktiskt att dom egentligen gick sönder i väskan, ska inte skylla på mina kära vänner;)

Skriv en mening på engelska:
Write a sentence on english.

Vem pussade du senast?
Nån random, annars lillasyster på kinden imorse:)
Vem kramade du senast?
Det var nog Merrran.

Vad är din högsta önskan just nu?
Oj, tung fråga. Leva lycklig i alla mina dagar?

Vad heter ditt hårspray du använder?
Använder aaaaldrig hårspray mitt hår bli bara fukkat av det.

Vem gillar du?
Jag gillar dig!

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Helsvart.

Är du blyg?
Kan man väl inte direkt säga.

Vad tänker du på just nu?
Jag funderar på om jag ska gå och äta en bulle och det tänker jag också göra!


Lite halvknasiga frågor, hoppas att älsklings-jenny är nöjd:) Nu blire bullätning och sen blir det balkongen. Idol klockan 8:) Ett måste, har aldrig följt idol så slaviskt som i år. Nu är jag iaf fast och jag tycker massvis om nya juryn!

pusss


Kommentarer
Postat av: Jossan

nej nej, midgård :)

2008-09-17 @ 21:59:11
URL: http://josselimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0