these words

Ligger och myser framför datorn i sängen. Ser på ännu mera criminal minds, jag är halvt beroende. Kirra ligger och tittar med mig, har man inga vänner så;p haha. Pappa ville övningsköra men jag är så otaggad som jag nånsin kan bli, kändes bara förjävla drygt. Så ligger kvar i sängen istället, nu smer Kirra iväg. Hon tyckte väl att jag blev tråkig när jag började skriva istället för att klia henne på magen.

Vill att grey's ska börja igen. Det känns som att det var hur länge sedan som helst som jag såg det. Kan lova att jag inte kommer ihåg vad som hände i sista avsnittet eller var det i sista som hon hade "ritat" upp planritningen på huset med ljus? Jag måste ta och fixa det. Vart sjukt sugen på att se! Det ska jag göra direkt medan jag kommer ihåg det.

Har ingen aning om hur jag ska hinna med annat än att sitta framför datorn när alla serier börjar komma ut igen nu i slutet på sept/början av okt. Det blir gaaalet. Eller jag har ju klarat det förut så nog ska det funka på nåt sätt. Man får väl stå ut med att inte hinna se dom direkt samma dag som dom kommit ut. Tålamod:)
Nu blir det åter tillbaka till JJ och gänget!;)

Pappa ska tydligen göra nå hemligt till lunch så jag och Ingela har blivit bannlysta från köket. Han sa att det skulle bli gott och efter ett tag kom det "men jag har aldrig gjort det förut" så det här blir nog spännande. Återkommer senare med resultatet. :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0