violet hill

Jag vet att jag varit kass på skriva, missade hela dagen igår. Ska berätta varför alldeles strax, nu.

Vaknade vid 9 och klev upp och duschade, morbror ringde som planerat, följde honom och mormor för att handla, hade sett ett par klicketiklackisar (läs: klackeskor) som jag självklart blev alldeles förälskad i! Så skulle fara dit och kolla på skorna innan mormor for hem till abborrr igen. Därför jag klev upp tidigar epå en sovmorgon, för det skulle jag inte gjort frivilligt annars. Ja, ni kan tänka er hur mkt jag älskade skora. Mormor hittade iaf ett par skor och så köpte jag ett par till Julia, sedan fickjag skjuts till skolan av min kära morbror. Hade fek, tränade bara på provet och sedan hade vi idrott. Kastade spjut och diskus och stötte även kula. Det var lite småkul men inte alltför enkelt. Har fått reda på att jag måste göra orienteringen med ettorna eftersom att jag inte pallade den förra måndagen annars för jag IG på heeeela kursen. Jag vet att det är galet men orientering och simningen är tydligen obligatoriskt så bara att pallra sig till gammlia på torsdag när jag egentligen slutar tidigt. Där fick man för att man skolk, FAN också!

Efter skolan blev det staden med min älskade kusin och sedan bio med morbröderna, lillebror och Alex. Såg på Tropic Thunder som jag verkligen trodde skulle vara bättre. Säger inte att den var dålig men den var bara bra. Inte super eller jättebra, bara bra. Ni fattar:) Tiggde skjuts ut till grisbacka och myste med angelica. Tittade första OTH avsnitten och jag mådde bara bäst:) Efter tredje avsnittet när bara jag fortfrande var vaken och klockan var två minuter över ett så stängde jag av tv:n och sa åt mig själv att sova, och det gjorde jag:)

Vaknade vid sju imorse och båda lyckades hinna duscha, otrooligt. Tog bussen till skolan för anki började halv9 men jag började inte förrän 10 i 10 så jag satt i matsalen all by myself. Nej, så mobbad var jag faktiskt inte. Johan kom och höll mig sällskap där vid 10 i 9 då han trodde att vi började men senare insåg att han visst var en hel timme för tidig. Det var lite dråpligt, stackarn. Hade tyska vilket bara var tråkigt och vi fick massa skäll. Jag älskar tyskagruppen, dom är typ min familj. Ärligt:) Fek-prov som kändes väldigt bra, sedan skolfoto och nk. Jag och Linnéa lånade böcker på bibblan och satt sedan där och pluggade massa innan vi till slut gav upp och letade oss hemåt.

Nu ska jag se OTH med min älskade bror:) puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0