walk the line

Bara en lektion idag också, fick självklart redovisa på samhällskunskapen men det gick bara bra. Disskuterade sedan i grupp med Jess, Nasra och Asma och vi hade bara en massa kloka tankar och det var faktiskt väldans intressant. Vill att Linnnnet ska ta och friska till sig, saknat henne hela veckan!

Och idag fyller världens bästa pojke år! EN massa grattis till Lajnus som numera är vuxen. 18 år, starkt jobbat. Kan lova att jag är ganska mycket så avundsjuk, ut skulle han ikv också. BLÄÄÄÄ! Vill också vara 18.

Och jag har precis insett att min snart blivna sambo är sjukt bra. Hade vi inte varit släkt hade jag nog varit dyngkär! HAHAH! Han är barnvakt ikv och nu sitter han (hör och häpna) och leker med lillasyster. Dom spelar "vem där" och jag blir nästan lite små avis för dom verkar ha riktigt kul tillochmed:) Mina syskon är iaf lätt dom bästa som finns.

Var och hadlade lite grejer till lägenheten idag också. Eller det blev inte så mkt, nya djuptallrikar! Två stycken, (gissa vilken fääärg?;) självklart så är dom lila. Sedan blev det två med typ kalle anka och musse pigg på! Jag tyckte dom va söta och det tyckte bror också när jag kom hem med dom så det blev dom. Även handlat annat småtjafs, blir inte till att handla de stora förrän det närmar sig flytten eftersom att det är trångt nog som det är hemma hos mamma just nu men vi trängs:) Finns det hjärterum så finns det stjärterum;)

Ikväll ska jag bara ta det fruktansvärt lugnt. Har lite tyska att göra om jag kommer mig för att göra det innan det börjar allt bra på tv. Klockan 8 blir det självklart IDOL och sedan klockan 9 så äre ju Filip och Fredrik och det måste vi ju bara se:) Kan hända att det blir nån film med lillebror efter också, sku inte sitta allt för fel!

puueess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0