watching the stars

Smygplanerar flytten lite grann. Går länge imorrn, brukar ju bara ha svenska men affärsengelskan börjar imorgon så den hamnar efter. Så börjar vid 12 och lär väl sluta närmare 16.30;S Men ser fram emot AE, kan bli skoj. Läraren verkar iaf hur bra som helst, hade en föreläsning med han när vi gick ettan och då var han grym! Efter skolan ska jag och bror äta på stan och sedan bege oss till lägenheten. Dom innan oss har redan flyttat ut, skulle bara göra bort städningen imorgon på dagen! Jipppie:) Och sedan går vi därifrån direkt till bion! Blir nog en bra dag! Känns som att det kmr bli mycket skräpmat ett tag men det får gå. Lovat flytthjälpen pizza i lägenheten på torsdag när vi flyttat alla grejer och sen blire nog subway med mim på lördag (lite tradition där ju) innan det blir björn<3 Kommer bli bättre än bäst.

Nu ska jag se ett SATC och sedan ska jag sussa sött i min säng, gonatt gottt folk:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0