what's in it for me

Vaknade tidig tid imorse och hann till och med sleva ner lite fil i magen innan det bar iväg till bussen för min efterlängtade tyskalektion! (NOT) Det var inte så farligt drygt och glosoran som jag för en gångs skull kunde var inte förrän på torsdag, suck. Nu måste jag ju träna på dom igen för annars så har dom sedan länge lämnat min hjärna på torsdag. feken gick bara bra idag, hade ju gjort det mesta + att våran lärare lyckades låta oss sluta 40min tidigare:) Det är bara att tacka och ta emot!

Nu har jag hittat hem, har precis ätit och ska snart ta och kika på oth. Märkte precis att jag laddade hem FEL pb. Tänkte bara att oth och gossip är ju på 3e så laddade hem pb 3 också. MEN det var ju två avsnitt första veckan. ARRRRG! Så nu har jag börjat om med 4an denn gång. Jag suuuger verkligen. Fixade fel grey's igår också. Nu ska jag bara krypa ner under täcket och titta sönder!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0