what's left of me

Vart inge springning imorse, var alldeles för trött. Sov lite längre ist och hann duscha och göra mig iordning för skolan. Lyssnade tyskungen på väg till skolan och nu har jag bara slutet kvar, måste höra klart ikväll. Har även fixat nästa bok nu, sjöjungfrun så det blir bara att börja med den då så fort den här är slut;)

Fick som väntat igen fek provet och det hade gått bra. Var bara ett G-prov och jag klarade det med marginal så det var najs!:) Hade sjukt kul på idrotten faktiskt. Var som vanligt nästan inga flickor, jag, Jess, Frida och Marreh bara. Tycker det är jättetråkigt att det är så många som inte är med? Det är ju mest bara för att man ska röra sig, ingen som förväntar sig att alla ska vara überbra men men, det är upp till var och en. Hoppade iaf häck vilket var så sjukt roligt, måste däremot ha vridit mig i landningen för höften fukkade ihop sig. Hoppade en till gång efter det, och det gick hur bra som helst. Fick beröm av Rask men efter den gången gjorde det fruktansvärt äckligt ont. Vilade en stund och sedan tränade vi stafetteknik,  växling alltså. Sedan körde vi stafett. 4x100m. Vårat lag vann faktiskt:) Frida på första sträckan som växlade till mig sedan växlade jag till Tim (en kille från 3an som har idrott med oss) och han växlade till Johan som sprang över mållinjen först:) Efter idrotten så letade jag mig mot bussen, klev på på Ö. norrlandsgatan som vanligt så jag slipper gå längre än vad jag måste.

Väl hemma så har jag skrivit tyskan till imorrn, väldigt hafsigt men jag har iaf gjort det så Sylvia kan då banne mig inte klaga! Ska ta och röra mig mot köket snart och göra lite mat! Senare hade jag tänkt börja med nya kapitlet på fekB, jag tycker att det är roligt:)

Nej, mat nu:) hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0