wherever you will go

Blev ug med ankipank som planerat. Lite kort osså badminton:) Det var kul men vi måste ju börja sluta förlora för den dåliga förloraren som bor inne i mig blir lika ledsen varje gång!;p Hunnit hem sen också och pluggat lite fek, det gick faktiskt väldigt smidigt. Fastnade i soffan med pappa och Ingela och diskuterade allt möjligt, det var riktigt mysigt. Följdes en bit på vägen sen och blev en masa surr. Inte särskilt ovanligt och jag har svar nu! Det kommer lite senare i inlägget. Måste fundera ut en bra formulering först. Nu lyssnar jag på mysmusik och ska snart kika på ett csi avsnitt innan john blund kommer och hälsar på.

Taggar massor inför morgondagen, trots lite förändring så orkar jag inte deppa ihop. Det är sånt som händer och det är bara att försöka göra det bästa av saken. Jag försöker trots allt att vara positiv för inget annat hjälper just nu, tyvärr.

Jag kanske behöver bevis på att det inte längre är vad jag vill ha, för att jag ska kunna sopa rent. Men tänk om, tänk om det fortfarande är precis det jag hade, det som gjorde mig lycklig. Jag orkar inte den känslan så jag tänker inte chansa och hoppas på det förstnämnda. Bättre att bara stoppa bort och hoppas att det aldrig smiter fram igen, nånsin. Hellre feg än dum.



pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0