who knew

Letade mig ut med Anki och det blev en massa mys. Neger och president med VJ, badminton, poker, film och massa "frisk luft";) Har bara varit en alldeles bra kväll. Och jag röstar för kärlek, helt och fullt! För när det är som bäst så finns det inget i hela världen som är bättre! På den punkten tror jag inte att nån vill säga emot mig? (eller nån finns det alltid, nån bitter och heartbroken.) Jag var sån men jag tänker inte vara så längre. För du gräver bara ner dig själv mer och mer, give love a chance (låten heter ju egentligen "give peace a chance" men klaga inte!) Jag tänker iaf sluta vara så jävla negativ och bara se positiva saker med allt. För som Jonas så klokt sa ikväll, "nog fan hade det kunnat vara värre." Det har han jävligt rätt i så nu blire skärpning. Bara happyface från och med nu! :)

skönaste låten för tillfället är iaf Pinks "So what",

And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?


gammbild men happpy!:)


Nu ska jag pallra mig i säng så jag orkar med morgondagen!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0