wind of change

Syskonen har farit till Bjurholm och jag sitter bara och myser med min älskade mor:) Ser för tillfället på dobidoo och senare blir det singing bee! Ska bara försöka ta det lugnt i helgen och vila upp mig. Varit en väldigt stressig vecka. Kan ju säga att jag somnade innan middagen idag, OOPS;p Skönt värre var det men känner mig ju som nån liten barnunge som måste sova middagslur men jag är ju inte alltför stor än så det kan jag väl ta.


Har grey's nu men har inte hunnit se det än, sparar det bästa till sist!



+ Gjort bort eng-redovsisningen och eng-häftet.
+ Får sova hur länge jag vill imorrnbitti
+ INGEN reklam i helgen!:)
+ grey's anatomy<3

- NK-uppgiften stressar sönder mig.
- Har inte fixat prakitplats än.
- Flytten blir sen

alltså är livet +1, det duger gott och väl för mig!


Börjar bli stressad angående praktiken. Vill vara på nåt bokföringsgrejs helst av allt men samtidigt skulle det vara najs att bara vara på vilken butik som helst där det finns mkr större chans för att få extra jobb. Har verkligen ingen aning om hur jag ska göra och vart och när jag ska börja höra mig för. Känns ändå som att det lutar mer mot nåt redovisningsjobb så ska nog börja höra mig för och hålla tummarna för att de har tid och ork att ta emot mig;) Det blir nog bra det här!

küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0